ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Questo blog è un tentativo mio di fare ,ciò che non fanno giornalisti professionisti

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

SKANDALISTIS: Lacerta ... Συνέντευξη με μια ερπετοειδή! Αληθινό ...




Βεβαιώνω ότι το ακόλουθο κείμενο είναι απολύτως αληθές και όχι έργο φαντασίας. Τα παρακάτω είναι τμήματα σημειώσεων μίας συνέντευξης που πήρα από ένα μη Ανθρώπινο ερπετοειδές πλάσμα τον Δεκέμβριο του 1999. Αυτό το θηλυκό πλάσμα ήταν ήδη σε επαφή με έναν φίλο μου (Του οποίου το όνομα δίνεται μόνο με τα αρχικά Ε.Φ. στο κείμενο) εδώ και κάποιους μήνες.
Ας μου επιτραπεί να πω πως ήμουν σε όλη μου την ζωή επιφυλακτικός σχετικά με τα ΑΤΙΑ, τους εξωγήινους και άλλα περίεργα πράγματα και σκέφτηκα ότι ο Ε.Φ. μου έλεγε είτε όνειρα είτε φανταστικές ιστορίες όταν μου μίλησε σχετικά με τις πρώτες του επαφές με το μη Ανθρώπινο πλάσμα «Lacerta».

Ήμουν επιφυλακτικός όταν γνώρισα αυτό το πλάσμα στις 16 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους (1999) σε εκείνο το μικρό ζεστό δωμάτιο στο απομονωμένο σπίτι του φίλου μου κοντά σε μία πόλη στον νότο της Σουηδίας, παρά το γεγονός ότι την έβλεπα με τα ίδια μου τα μάτια ότι δεν ήταν Ανθρώπινη.
Μου είχε πει και μου είχε δείξει τόσο πολλά απίστευτα πράγματα στην συνάντησή μας που πλέον δεν μπορώ να αρνηθώ την πραγματικότητα και την αλήθεια στα λεγόμενα της. Δεν πρόκειται για μια ακόμη λανθασμένη δημοσίευση για ΑΤΙΑ που ισχυρίζεται ότι λέει την αλήθεια ενώ είναι φανταστική, έχω πεισθεί ότι το κείμενο περιέχει την μόνη αλήθεια και γι’ αυτό πρέπει να το διαβάσετε.
πηγη - read more :http://skandalistis.blogspot.gr/2013/03/lacerta.html
SKANDALISTIS: Lacerta ... Συνέντευξη με μια ερπετοειδή! Αληθινό ...: Βεβαιώνω ότι το ακόλουθο κείμενο είναι απολύτως αληθές και όχι έργο φαντασίας. Τα παρακάτω είναι τμήματα σημειώσεων μίας συνέντευξης που ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου