ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Questo blog è un tentativo mio di fare ,ciò che non fanno giornalisti professionisti

Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

ΣΟΦH ΛΥΣΣΑΡΗ: «Η ΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ »

Συνέντευξη στη  Βένη  Παπαδημητρίου

Η ποίηση είναι επανάσταση !  Για μια γυναίκα δυναμική αλλά και ευαίσθητη.  Επαναστάτρια αλλά και  ρομαντική…

Διψασμένη για τη ζωή!  Ερωτευμένη!  Δοτική!

Μια ανοιχτή, μεγάλη καρδιά συνάντησα, μιλώντας μαζί της.. Εκπέμπει μια τρομερή δύναμη, που σε αγγίζει.. Δεν πουλά την ποίησή της.. Τη χαρίζει σε όλους..

«Είναι η διαφορετικότητα»….

«Η ποίηση δεν έχει λογική», λέει…  Έχει δίκιο.. Αφού μιλά η ψυχή και όχι ο νους..

Όταν εκείνη πλέκει τις λέξεις που τις μεταφέρει το αίμα που κυλά στις φλέβες της,  με το βελονάκι της άυλης, αλλά υπαρκτής ψυχής, το αποτέλεσμα της δημιουργίας, είναι εξαίρετο!!


Γράφει Αλήθειες!  Επιτελεί κοινωνικό έργο για τις αλήθειες και τα μηνύματα που στέλνει  γύρω της. Έτσι αισθάνεται..

Είναι στο DNA της η ποίηση, η στιχουργική και η συγγραφή. Κόρη συγγραφέα αλλά και ο γιος της, μόλις έξι χρόνων, γράφει!!!

Εκείνη,  έχει ήδη γράψει λογοτεχνία, αλλά με ψευδώνυμο.. Στιχουργική. Περιμένουμε σύντομα να ακούσουμε τα τραγούδια της να γίνονται μεγάλες επιτυχίες..  Είναι η Σόφη Λύσσαρη. Μια γυναίκα που..

.. «Κι όσο ψάχνομαι σαν άνθρωπος συνειδητοποιώ την πλήρη άγνοιά μου, μα έχω ένα θετικό σε όλο αυτό .Αποδέχομαι με την αυτογνωσία μου τη μηδενικότητά μου, την πλήρη άγνοιά μου και προσπαθώ να μη μπω σε καλούπι ή να μη καβαλήσω καλάμι πως είμαι κάποια ή κάτι ..»

Τα λόγια της σε καθηλώνουν…

Δεν θα πω περισσότερα.. Διαβάστε τη συζήτηση που είχαμε με την Αγρινιώτισσα  ποιήτρια – συγγραφέα, και δεν θα χάσετε…

πηγη - read more :
ΣΟΦH ΛΥΣΣΑΡΗ: «Η ΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου