ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Questo blog è un tentativo mio di fare ,ciò che non fanno giornalisti professionisti

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ - ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ: Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ (ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΜΕ) ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙ...


Όταν το αφεντικό μου φτάνει στο σημείο να μου ζητήσει να του κλείσω ένα εισιτήριο καλύτερα για τις 20 Δεκέμβρη κι όχι στις 21 όπως είχε αρχικά σχεδιάσει «γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται»  (γελάκι πονηρό) , τότε αρχίζω να σκέφτομαι πως όντως έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για κάτι! Αν συνδυάσω το γεγονός πως η γηραιά μητέρα μου, πολύ σκεπτική χτες μου είπε «βρε παιδί μου, τι είναι αυτή η καταστροφή που λένε για το 2012?» και  οι δυο συναδέλφισες οι οποίες οι συνήθεις συζητήσεις τους επεκτείνονται από κομμωτήριο μέχρι τι έχει λιγότερες θερμίδες με ρώτησαν «εσύ τα πιστεύεις όλα αυτά για το 2012? (δηλαδή μέχρι κι αυτές το είχαν πάρει πρέφα!) τότε όντως πρέπει να είναι μακράν η πιο επιτυχημένη ιστορία συνωμοσίας.

Και μη βιαστεί κάποιος να πει και ποιος σου είπε πως είναι συνωμοσία κι όχι όντως κάτι που θα μας αφήσει όλους κάγκελο, να πω, πως για μένα μου προκαλεί μια ιδιαίτερη αίσθηση όλο αυτό το σκηνικό όχι γιατί θα γίνει ή δεν θα γίνει κάτι, αλλά γιατί θεωρώ πως με το σούσουρο της προφητείας των Μάγια κλπ, ξαφνικά δεν μπορώ να βρω τα περιοδικά μου στο περίπτερο – εκείνα τα περίεργα που μου έκλεινε το μάτι ο περιπτεράς λέγοντας «ε ψιτ, ήρθε...» Ξαφνικά φίλοι ενδιαφέρονται για εκείνα τα αλλόκοτα βιβλία στη βιβλιοθήκη μου και μου λένε με τρόπο (μη πάρουμε και θάρρος) έχεις τίποτα που να λέει για τους μασόνους, τη συνωμοσία της λέσχης Μπίλντεμπεργκ, τα ερπετοειδή, τους έψιλον, τα διατροφικά σκάνδαλα, τη συνωμοσία των φαρμακοβιομηχανιών, τις μυστικές εταιρείες..... και ο κατάλογος συνεχίζεται σε απίστευτες ερωτήσεις και ίντριγκες , τόσο που πλέον μπορώ να αναφωνήσω ελεύθερα.

πηγη - read more :  http://vasiliskos2.blogspot.gr/2012/12/blog-post_5.html
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ - ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ: Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ (ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΜΕ) ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙ...: Όταν το αφεντικό μου φτάνει στο σημείο να μου ζητήσει να του κλείσω ένα εισιτήριο καλύτερα για τις 20 Δεκέμβρη κι όχι στις 21 όπως είχε α...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου